مشاوره مالی

آیا به مشاوره مالی به نیاز داریم؟

واحد مالی هر ارگان یا شرکت یکی از مهمترین بخش هاست . همه ما میدانیم فقط محاسبه حقوق و دستمزد و یا محاسبات مربوط به سود و زیان از وظایف واحد مالی نیست.

به طور کلی اطلاعات مالی هر شرکت برای سه عملکرد مهم مدیریتی شامل برنامه ریزی، اجرا و کنترل استفاده می شود.

همچنین این اطلاعات برای تعیین بودجه، تحلیل گزینه‌های مختلف از نظر هزینه‌ای، تعدیل یا تغییر برنامه‌ها و کنترل و نظارت بر فرایندهای جاری به کار می‌رود.

از آنجایی که مدیران شرکت ها و صاحبان اصلی کسب و کار وقت مکفی برای محاسبات اینگونه اطلاعات را ندارند، شرکت کیان پویا نسیم با بررسی و تحلیل وضعیت شرکت شما، کمک میکند تا در کمترین میزان ریسک بتوانید تصمیمات مالی مهم در راستای بهبود و ارتقاء بگیرید.

اصلاح حساب ها

دلایل مختلفی مثل تکیه بر حسابداری مبتنی بر تجربه ، عدم تسلط کافی به استانداردهای حسابداری و جزئیات فرایندی شرکت، نبودن هماهنگی بین تمامی کارمندان بخش مالی و حسابداری و … باعث می‌شود خطاهایی در امور مالی شرکت رخ دهد.

تمام این خطاها باعث می‌شوند گزارش‌های مالی نهایی قابل اعتماد نباشند، حتی می‌توانند شما را با مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی جبران‌ناپذیری مواجه کنند.

کیان پویا نسیم با بررسی تمامی اسناد، مدارک و حساب‌های دریافتنی و پرداختنی، همه خطاهای موجود و مغایرت‌ها را شناسایی و رفع می‌کند تا این نگرانی‌ها کاملا برای شما برطرف شود.

نکات مالیات بر ارزش افزوده

همه ما میدانیم اگر وقت و هزینه کافی برای بستن مالیات شرکت اختصاص ندهیم، به قطع یقین با ورشکستگی مواجه میشویم.

همینطور جریمه های مالیاتی سنگین میتواند به راحتی ما را از میدان خارج کند.

باید بدانید که نکات ریز مالیاتی بسیاری است که خیلی مدیران از آن بی اطلاع اند .

باید ها و نباید های لیست بیمه

متاسفانه اغلب اوقات ناآشنایی کارفرمایان و حسابداران باعث مشکلات بیمه ای می شود، چگونگی اعلام ترک کار در لیست بیمه، عواقب مربوط به رد نکردن اسامی یک یا چند نفر در لیست بیمه و …

این ها و بسیاری موارد دیگر به راحتی میتوانند برای مدیران شرکت ها باعث دردسر شوند.

مشاوره مالی در خصوص منابع انسانی

ارائه مشاوره در حوزه منابع انسانی در حیطه قوانین کار و تامین اجتماعی و محاسبات سیستم حقوق و دستمزد پرسنل شما، از دیگر خدمات قابل ارائه کیان پویا نسیم در این حوزه است.

نکته آخر

شما به عنوان یک مدیر زمانی میتوانید بهترین تصمیم در خصوص شرکتتان را بگیرید که اطلاعات به روز و دقیقی را در اختیار داشته باشید.

لازم به توضیح است که اطلاع از چگونگی تحریر دفاتر و سیستم کدینگ، لایحه نویسی، نوشتن اظهار نامه و اطلاع از قوانین و بخشنامه های به روز و روند دادرسی مالیاتی، مملو از ریزه کاری و ابهام است، که گروه کیان پویا نسیم به بهترین شکل ممکن تمام امورات مربوطه را برای شما عزیزان بدون ریسک و با حداقل هزینه به اتمام می رسانیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *